вівторок, 27 вересня 2011 р.

Кліп. Mirami - Miramimania

Салют, з вами Паша Польський, буквально пару хвилин тому подивився кліп групи Mirami - Miramimania. І був приємно здивований. Бо як відомо ця група стала відомою завдяки мега хіту Сексуальна, який просто задовбав(в хорошому значенні цього слова), і українців і поляків. Поляків напевно більше бо і концертів і ротацій в них там більше.
І тут нова пісня, новий кліп. Якщо чесно то на даний момент я чув тільки дві їх пісні Сексуальна(небезпечна, непокірна... упс не втримався) та Miramimania, можливо в них є ще пісні, ну цього я вже не знаю.
Конкретніше про дану роботу. Особисто мені сподобалось все, хоч це і така танцювальна попса, але вона якісно виконана. Пісня хороша, текст легкий, музика драйвова. Навіть нема до чого придертися. Відео теж просто чудове, і бюджетне, якщо порівнювати з першим кліпом групи. Я не впевнений, але режисером напевно був, як казав Дзідзьо, Володька Шурубура. Дуже талановита людина. Хороший сценарій, хороші постановки, чудові костюми, особливо вразила локація. Як на мене це в стилі західних артистів, які знімають кліпи в закинутих спорудах, а потім там все горить, зривається, всі танцюють, співають, одним словом ефектно.
Ще буквально два слова про пісню. Ті дві пісні які слухав, навели мене на думку, що продюсери активно запускають в народ тільки найхітовіші пісні, так щоб вони дійсно слухалися. Це не аби як тішить. Ну і великий плюс за те що українською мовою, це напевно єдина група яка робить таку музику рідною мовою.

0 коментарів:

Дописати коментар

Twitter Vkontakte Facebook Formspring Favorites More