пʼятницю, 16 вересня 2011 р.

Вступна стаття.

Салют, з вами Паша Польський, перша публікація в цьому блозі, мої вітання. Кілька слів про те. що це за блог, і навіщо він взагалі. Якщо так взагальному подумати, це звичайний блог, таких міліони і чим він буде відрізнятися від інших я незнаю. Я просто буду говорити про те, про що всі говорять, або про те, про що ще ніхто не говорив. В загальному всі статті будуть базуватися на моїх інтересах, захопленнях, враженнях, емоціях, а також на модних тенденціях, соціальних проблемах, і просто цікавих темах для обговорювання. До слова, я дуже емоційна людина, тому дозволю собі нецензурну лексику і конструктивну критику. Всі статті будуть ділитись на категорії, наприклад: вони вон всі вверху є, під назвою блогу, тому перераховувати не буду. Коментарі будуть відкриті, і кожен зможе оцінити мою статтю і висловити власну думку на рахунок прочитаного. Зауважу що все про що, або про кого я буду писати, це моя особиста думка, позиція, ставлення, називайте як хочете. Я її висловлюю суто зі своєї точки зору на яку маю право. Завжди радий спілкуватися з людьми які вміють слухати, і вміють говорити. Враховуючи яка кількість троллів зараз сидить в інтернеті, я буду старатись писати статті максимально коректно, щоб не псувати нерви вельми шановним задротам і троллям, але не обіцяю. Багато статтей буде про львівську атмосферу життя, так як я сам корінний львівянин, про політику, це можливо не зовсім цікаво, але інколи виговоритися хочеться бо напевно не я один  недолюблюю Яника, музика, кіно, +100500 відео, фотографію. На рахунок фотографії, я зауважив що останнім часом фотографів стало так багато, що куда не плюнь одні "проффсіонали з дзеркалками", і я напишу про кожного "проффесіонала" і його роботи які не будуть відповідати своєму статусу. Ще буквально два слова про категорію Портрети, там будуть описи людей та їх діяльність, думаю багатьом буде цікаво почитати щось нове, і не факт що позитивне, бо всі не можуть бути ідеальними, а тим більше що я буду акцентувати увагу не тільки на хороших моментах. Все,

0 коментарів:

Дописати коментар

Twitter Vkontakte Facebook Formspring Favorites More