середу, 3 жовтня 2012 р.

Леона Вишневська

 Салют, з вами Паша Польський, сьогодні перша стаття з категорії "Портрет", нарешті знайшлась цікава людина про яку хочеться щось написати, а саме декілька думок про діяльність, популярність... 
 Для початку хто це. Красива, і на вигляд дуже мила дівчина, з міста побратима Івано-Франківська. В цьому році виповнилось 21. От і все що знаю, так як особисто не знайомі. А так як це не біографія, хочеться більше поговорити про діяльність.
 Перше що привернуло мою увагу це те, що в інтернеті є багато аудіозаписів такого плану "Леона Вишневська – так як і більшість". Спочатку я подумав що це якась співачка, тому що неодноразово зустрічав на дівочих сторінках, але послухавши дане аудіо я трішки здивувався, бо почув приємну музику, набір красивих слів, в красивому порядку, чесно признаюсь, зразу не зрозумів в чому справа і що це таке взагалі, - сучасна поезія, але цікавість змусила, переслухати і послухати інші записи, після чого мені сподобалось і я переслухав, якщо не помиляюсь 42 записи, і не шкодую. Враховуючи те що я сам пишу "віршики" то в порівнянні з Леоною я просто дитячий садок. Глибоко закладені думки, не всім дано зрозуміти ідею того чи іншого вірша, потрібно хоча б пару раз перечитати (переслухати), але читається легко, ну це особисто мені. Ще пару слів про відео, про живу декламацію, дівчина дуже гарна, але мені особисто бракує емоцій, не те щоб я хотів придиртися, просто була б живіша картинка, і можливо самі вірші не здавались такими сумними. Ну і на кінець пару речень про організаційну складову - інтернет, блогінг, відеострім і т.п., це все у цієї особи на хорошому рівні, бачив навіть власний сайт є, а це свідчить що хтось допомає, і це добре, навіть по тому як зняті відео видно серйозність ставлення до того що робиться. Висновок один популрність наперає обротів, можливо не так стрімко, але все з часом. Щиро бажаю творчих успіхів)
п.с. остання робота надзвичайно сподобалась, прикріплю відео)


0 коментарів:

Дописати коментар

Twitter Vkontakte Facebook Formspring Favorites More